*

Freitag, 29. Oktober 2010

Dla kolegi,bo prosil byc na mojej stronie :'D

Kochany Mateusz
nie wiem,jak mam zacznac,bo z toba jest zawsze tak wspanialo,tak wesolo!
krecisz sie jak duze kolo!
z Toba czuje sie jak bym zyla!bez ciebie bym nic nie odkryla!
Tylko ty mi dajesz tego sens zycia,i sens mojego bycia.
dzieki tobie,widze jak ptaki przez niebo lataja
i sobie po cichutku spiewaja :
hey,christmas.
nie moge wyrazic,jak super jest ze ciebie znam
ale najwazniesze ze cie na zawsze mam!
Wiec badz zdrowy i wesoly,
i ubierz cos,nie badz goly.
caluski i nie zapomnij sie zawsze smiac
twoja wspaniala kolezanka Vany
a oto twoje wspaniale,zupelne idealne zdjecie ,oto : Mateusz -->




HAHAHAHA guuuut ,was ? :DDDD muhahahhaha ;**
Goodnight , your VannyBunny

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen